Tällä lomakkeella voit liittyä jäseneksi Polyamoria – monisuhteisuusyhdistykseen.

Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä 15 vuotta täyttänyt henkilö. Alle 18-vuotiailta jäseneksi haluavilta vaaditaan huoltajan suostumus.

Jäsenenä tuet yhdistyksen tekemää ihmisoikeustyötä polyamoristen ja monisuhteisten etujen ja oikeuksien puolesta. Yhdistyksen perustoiminta rahoitetaan jäsenmaksuista. Lisäksi jokainen jäsen, joka yhdistyksellä on lisää yhdistyksen vaikuttavuutta ja korottaa yhdistyksen saamia avustuksia, joiden kautta rahoitetaan suurin osa toiminnastamme. Jäsenenä saat myös alennusta yhdistyksen tapahtumien osallistumismaksuista ja yhdistyksen verkkokaupan myyntituotteista (alennuskoodin saa jäsenvastaavalta).

Liittymällä jäseneksi hyväksyt yhdistyksen säännöt.

• Jäsenmaksu 2024: 20 €/kalenterivuosi
  • Kannatusjäsenyys 2024: 50 €/kalenterivuosi

Uudet jäsenet hyväksytään noin kerran kuussa.

Pidä yhteystietosi ja jäsentietosi ajantasalla, jotta saat yhdistyksen tiedotteet, tapahtumavinkit ja kokouskutsut. Yhdistys käyttää tiedotteissaan sähköpostia ja ainoastaan poikkeustapauksissa kirjepostia.

Lisätietoja saat yhdistyksen hallitukselta: yhdistys@polyamoria.fi

Liittymislomake

Käytämme jäsentietojemme ylläpitoon Flomembers jäsenrekisterijärjestelmää. Alta löydät linkit eri jäsenlomakkeeseen eri kielillä.

Jäsenrekisterin tietosuojaseloste